hearts for u

hearts for u

sobota, 12 lipca 2014

Sposoby na idealne włosy | Poradnik



19 komentarzy:

  1. na kołtuny idealnie działa tangle teezer ^^



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny blog *-* i zycze dalszego sukcesu c; + ja juz obserwuje :*
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę czesać włosów grzebieniem. Rozczesuję włosy od razu po umyciu a jeszcze wcześniej nakładam maskę, więc włosy bardzo łatwo się rozczesuję. Jeżeli nie nakładam maski to używam olejku po którym równie dobrze się rozczesują :)
    +Obserwuję,

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ma do ciebie ogromną prośbę, zaobserwujesz mojego bloga a jeśli już to zrobiłaś to mogłabyś polecić mojego bloga innym >
    Bardzo to dla mnie istotne a mam bardzo mało obserwatorów, by podjąć współpracę! Proszę o pomoc
    http://ancia-anka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaczęłam używać grzebienia i o wiele lepiej czesze mi się włosy :)


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sposoby. Ja na pewno zastosuję się do zmieniania co jakiś czas szamponu, bo moje włosy się niestety bardzo przetłuszczają :/

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak po myciu mam mega cudowne mieciutkie wlosy tak jak ide spac i wtsaje rano to jest masara... tak niemile w dotyku ze szok ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle już czytałam na temat Tangle Teezer, że chyba się skuszę w końcu :D


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne porady.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, możemy obserwować :)
      Dzięki za radę, już wyłączyłam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Zawsze używałam grzebienia, ku zdziwieniu moich koleżanek, które sięgają tylko po szczotki. Opowiadałam mamie o tej "wyjątkowej szczotce", może przetestujemy ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama mam szczotke tt i jest świetna.Nie zastąpiłabym ją inną szczotką już.

    http://cheerie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam szczotkę Tangle Teezer i mogę powiedzieć, że to najlepsza szczotka jaką miałam i rzeczywiście znacznie ułatwia czesanie i nie wyrywa włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja siostra ma Tangle Teezer - wspaniała szczotka :)

    OdpowiedzUsuń