hearts for u

hearts for u

poniedziałek, 7 lipca 2014

Plany na wakacje + Co robić w wakacje?

Hej! 

Jest poniedziałek, 13:08. Powoli zaczynam czuć wakacje, mimo że dzisiejsza pogoda nie jest upalna, ani typowo letnia i wakacyjna. No cóż, dzisiaj opowiem wam o moich planach na wakacje oraz postaram się wam dać kilka wskazówek: Co robić w wakacje?

MOJE PLANY NA WAKACJE 2014

Planuję wyjechać nad polskie morze w drugiej połowie lipca z rodziną na jakieś 5-6 dni. Muszę mieć nadzieję, że pogoda nam dopisze i będzie MINIMUM 30 stopni na plusie... co to za wakacje bez słońca i ciepła? :/ No i cóż jeszcze... z większych planów to byłoby na tyle. Resztę wakacji spędzę ze znajomymi i przyjaciółką :) 

CO ROBIĆ W WAKACJE?
#sposoby na nudę

Zauważyłam, że bardzo często pytacie na forach internetowych: Sposoby na nudę w wakacje... i tym podobne. Mam nadzieję, że wam troszkę pomogę! 

#Ćwicz! 
Polecam ćwiczenia z Ewą Chodakowską, Mel B... Wiele osób rezygnuje z tych ćwiczeń twierdząc, że "za trudno" czy "nie mam czasu" (jest wiele wymówek), ale gdy się nudzicie i nie macie co ze sobą zrobić- to dlaczego nie? Tylko zyskacie!

#Poczytaj!
Niektórzy mają dość książek, ponieważ w roku szkolnym musieli czytać tylko lektury, które zazwyczaj nie interesują mocno ucznia. Ale wakacje... to czas dla ciebie! I to ty decydujesz co będziesz czytać, wybierz sobie lekką książkę na wakacje i czytaj!

#Spotkaj się z przyjaciółmi!
Towarzystwo bliskich ci osób... dobrze wpłynie na ciebie i przy nich na pewno nie będziesz się nudzić.

#Oglądaj vlogi! 
Jest naprawdę mnóstwo świetnych vlogerek/vlogerów na kanale youtube... mówią bardzo fajnie i przede wszystkim ciekawie. Ja regularnie oglądam takie vlogi jak:
-Weronika Załazińska kliknij tu, aby zobaczyć kanał!

To są moje ulubione vlogi, które oglądam regularnie i bardzo często. Polecam jak najbardziej je (dziewczyny) obejrzeć, naprawdę... warto :)



To już wszystko, mam nadzieję, że choć trochę udzieliłam wam pomocy. Jeśli tak - skomentuj! ;)
ŻYCZĘ MIŁYCH, SŁONECZNYCH I CUDOWNYCH WAKACJI ♥ 

2 komentarze: