hearts for u

hearts for u

środa, 9 lipca 2014

ĆWICZENIA & FIT & DIETA | Jak to ze sobą pogodzić?

Bonjour ♥ 

W dzisiejszym wpisie dowiecie się: 
1) Jak znaleźć czas na ćwiczenia (?)
2) Polecane ćwiczenia przeze mnie
3) ZDROWA dieta

Wiele dziewczyn (zazwyczaj) rozpoczyna swój okres, który polega na ćwiczeniu, zdrowym odżywianiu... prowadzeniu zdrowego trybu życia. Niestety, z własnego przykładu wiem, że większość osób... najzwyczajniej wymięka pod pretekstami typu: "Za mało czasu", "Zrobię to jutro", "Dzisiaj nie mogę...". 
   Nie jestem jakimś specem w tym wszystkim, ale chyba mogę podzielić się z wami moimi treningami, dietą... itp. :) 
Postaram się odpowiedzieć na pytania zadane powyżej i dodać jeszcze coś od siebie, także zapraszam zainteresowanych do przeczytania i oczywiście pozostawienia komentarza pod wpisem! 

Jak znaleźć czas na ćwiczenia?

Najlepszym rozwiązaniem problemu byłoby zaplanowanie swojego dnia. Odpowiedz sobie na pytanie: Co należy do twoich jutrzejszych obowiązków? Wszystkie sprawy postaraj się załatwić w miarę szybko, nie trać czasu na zbędne oglądanie telewizji czy siedzenie przed komputerem. Trening zajmie ci mniej więcej 30 minut, więc myślę że znajdziesz wolną chwilę! :) Systematyczność w treningach jest bardzo, bardzo ważna. Nie dopuszczaj do siebie "tłumaczeń" typu: "Dzisiaj mam zły dzień, nie mogę", "Jestem zmęczona... ZROBIĘ TO JUTRO"... to jeszcze bardziej zniechęci cię do dalszych ćwiczeń i zapewne w dalszym czasie z nich najzwyczajniej zrezygnujecie. Dlatego ja polecam sobie choć trochę zaplanować dzień, aby wydobyć z niego pół godzinki/godzinkę na ćwiczenia :)

Polecane ćwiczenia przeze mnie

Ja osobiście robię ćwiczenia zazwyczaj na partie brzucha, ale zdarza mi się zrobić również pośladki, czy też nogi. Polecam trenerki takie jak: Mel B, Ewa Chodakowska, Natalia Gacka. Są to osoby, które naprawdę mają pojęcie o tym wszystkim i nie wprowadzą was w błąd.

MEL B:

10-minutowy trening brzucha: link do treningu
10-minutowy trening nóg: link do treningu

Polecam również inne ćwiczenia z Mel B, takie jak: 20-minutowy trening całego ciała, cardio...
Wszystko to znajdziecie na znanym youtube! 

EWA CHODAKOWSKA:

40-minutowy trening ciała SKALPEL: link do treningu

Dałam wam link do jej kanału, ponieważ Ewa ma naprawdę DUŻO treningów: na poszczególne partie ciała, killer, na całe nasze ciało itp. dlatego sobie zajrzyjcie! 

NATALIA GACKA:

14-minutowy trening brzucha: link do treningu

_#_

+Link na ćwiczenia POŚLADKI link do treningu

Oprócz tego zachęcam do biegania szczególnie w bardzo wczesnych porach, jak: 5.00 nad ranem, albo też 21:00. 

ZDROWA DIETA

Nie chciałabym się teraz szczególnie rozpisywać na 15 stron, a zakładam, że i tak ten wpis jest baaardzo długi, dlatego podrzucam wam link do świetnej strony o zdrowym trybie życia, dietach, odżywianiu... która naprawdę według mnie jest bardzo pomocna!
KLIKNIJ, ABY SIĘ PRZENIEŚĆ!
http://dobreodzywianie.pl/ <- polecam jak najbardziej.

Żeby nie było tak, że posługuję się tylko stroną internetową, która nie należy do mnie...
kilka wskazówek odnośnie jedzenia:
1. Pijcie dużo wody! Zwykłej, niegazowanej wody! Zwłaszcza teraz, gdy jest upalnie.
2. Słodycze zastąpcie owocami! Owoce zawierają witaminy i składniki odżywcze, a słodycze... źle wpływają na nasze zdrowie. (NIE ZAPOMINAJCIE O WARZYWACH!)
3. Pamiętajcie o śniadaniu, II śniadaniu, obiedzie, podwieczorku, kolacji... szczególnie do osób odchudzających: nie głodźcie się, ponieważ skutek zapewne będzie odwrotny!!! Jedzcie wiele razy dziennie, ale w normalnych, umiarkowanych ilościach.

PAMIĘTAJCIE! NIE PODDAWAJCIE SIĘ I ĆWICZCIE! :D

Tak, przygotowanie wpisu zajęło mi sporo czasu, eh, i tak wyrobiłam się do 00;22!
Dziękuję za obserwację mojego bloga i komentarze! Nie jest ich wiele, ale to cieszy :)))
Dlatego zachęcam do mobilizowania MNIE swoimi obserwacjami, komentarzami itp...

TRZYMAJCIE SIĘ I DOBRANOC <z racji, że jest już po północy, eeeh O.o>
buziaczki

"Twoje życie nie poprawi się przez przypadek, poprawi się... jeśli zaczniesz coś w nim zmieniać"









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz