hearts for u

hearts for u

sobota, 5 lipca 2014

Moda | Fashion: Lato 2014

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do was z dość popularnym tematem wśród innych blogerów, mianowicie (jak się pewnie domyślacie) przedstawię wam ubrania, zestawy... które są modne w tym roku no i oczywiście, które mi się samej podobają. Zapraszam!

1. Spodnie z wysokim stanem
-Bardzo wiele osób posiada takie spodenki, nie dziwię się... bardzo ładnie wyglądają na osobie, podkreślają naszą figurę. Można kupić je teraz w prawie każdym sklepie odzieżowym, ponieważ w tym sezonie... są bardzo modne i popularne. Mi osobiście również przypadają do gustu i planuję ich zakup.


2.  Krótka bluzka: Crop-top 
-Idealna na upalne dni latem. Jest to krótka bluzeczka, która sięga do pępka. Wygodna i przede wszystkim bardzo fajnie wygląda! Warto dodać, że ładnie się komponuje ze spodenkami z wysokim stanem. Co o niej myślicie?



3. Kwieciste sukienki
-Bardzo mi się podobają właśnie takie kwieciste sukienki, jest to typowy ubiór na lato. Zwiewna, delikatna...ładna.



4. Rozkloszowana spódniczka
-Bardzo modna w tym sezonie - rozkloszowana spódnica. Uważam, że warto ją kupić jeśli oczywiście cena jest taka, jak należy, ponieważ możemy ją zakładać na jakieś spotkania, czyli elegancko, ale również na lato... jednolita, rozkloszowana spódniczka... chętnie bym taką kupiła!


5.  Koszula z kołnierzem
-Osobiście uwielbiam kołnierzyki... w koszulach, bluzkach... po prostu sprawiają, że całe ubranie wygląda inaczej- lepiej! Moim zdaniem... są świetne, najładniej wyglądają według mnie w koszulach tj. na dole! 
W ogóle dolny zestaw jest rewelacyjny, a jakie jest wasze zdanie?

To jest właśnie taki mój TOP 5 jeśli chodzi o modę na tegoroczne lato! (: 
Myślę, że niczego ważnego nie pominęłam... 
Chcę poznać wasze zdanie na temat tych zestawów! Co sądzicie? 


4 komentarze:

  1. Najlepsze spodnie z wysokim stanem i kwieciste sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki z wysokim stanem są świetne ! :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Zapraszam do mnie ! ;)) http://angeluusss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń