hearts for u

hearts for u

piątek, 4 lipca 2014

Pomysły na dekoracje pokoju

Hej, cześć, witam! (:

Jak się zapewne już domyślacie, w tym poście przedstawię wam kilka fajnych i ciekawych pomysłów: 
-Jak możesz udekorować swój pokój! 
Zapraszam!

1. Pudełka po butach

•Zakładam, że każdy z was ma gdzieś schowane pudełka po butach... teraz możesz ich użyć! :)
Jako... pudełeczko na np. lakiery do paznokcie (w tym przypadku to zapewne musiałoby być trochę mniejsze pudełko) Co musisz zrobić z pudełkiem? Weź kolorowy papier i obłóż pudełko w odpowiedni kolor! Jeśli do twojego pokoju pasuje np. szare pudełko, możesz to zrobić z gazetą! Zwykłą, szarą gazetą... to nic trudnego! A efekt... myślę, że warto poświęcić 20 minut!




2. Zdjęcia na nitce

•Uważam, że to naprawdę dobry pomysł! Wystarczy mieć kilka zdjęć, spinacze i dłuższą nitkę, to wszystko. Zaczepcie nitkę za firankę (za początek i koniec) weźcie zdjęcia, które chcecie powiesić i spinacze, teraz kolejno przyczepiajcie do nitki. Efekt jest niesamowity! Zdjęcia robią fajną i miłą atmosferę w pokoju, dlatego polecam :)
PS. niekoniecznie musicie zawieszać zdjęcia za firankę, możecie zrobić to na ścianie, lecz wtedy zapewne musielibyście użyć jakiejś taśmy, która może zedrzeć farbę w waszym pokoju




3. Obraz

•Ostatnio w moim domu wyszukałam jakiś bardzo stary obraz z czarną ramką, leżał zakurzony, dlatego postanowiłam wykorzystać czarną ramkę tego obrazu! To nie było wcale trudne, wzięłam błękitny kolor kartki i przykleiłam na to okładkę po większym zeszycie, wyglądało to naprawdę ciekawie! Oprawiłam w ramkę i powiesiłam na ścianie! 


4. Światełka do pokoju

•Świetnie wyglądają przy zdjęciach na ścianie. Jeśli macie zrobiony mały kolaż zdjęciowy, który znajduje się na ścianie pokoju- weźcie zwykłe światełka i obłóżcie nimi zdjęcia na około. To naprawdę fajna sprawa!


5. Tablica korkowa

•Uważam, że tablica korkowa jest bardzo przydatna, ponieważ możecie powiesić tam różne informacje, które będą wam potrzebne, o których musicie pamiętać... a warto przytoczyć, że taka tablica ma swój urok! Sama ją posiadam i według mnie ładnie zapełnia kąt mojego pokoju. Fajnie wyglądają zdjęcia przyczepione do takiej tablicy. Możecie ją ozdabiać - jak tylko chcecie! :)



Myślę, że z tych 5-ciu pomysłów wykorzystacie chociaż 1 (mam taką nadzieję) jeśli tak - napiszcie w komentarzu. Ja się z wami żegnam i zapraszam do kolejnych wpisów!
Dobranoc


4 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu mam zamiar zrobić coś ze zdjęciami i światełkami.
    Bardzo ładny blog :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że coś wykorzystasz z moich pomysłów! :)
      Dziękuję slicznie.

      Usuń
    2. Jeżeli chcesz możemy obserwować sobie blogi wzajemnie :)

      Usuń