hearts for u

hearts for u

sobota, 9 sierpnia 2014

Melduję się | Co się u mnie działo (?)

CZEŚĆ, WITAM, HEJ!

Na samym początku chciałabym przeprosić, że ostatnio zaniedbałam bloga, po prostu jakoś weny nie miałam, ani w sumie czasu. Z resztą, wszystkiego się dzisiaj dowiecie co się u mnie działo przez ten cały czas. Nie przynudzam, przechodzę do sedna :))
Jak wcześniej pisałam, pod koniec lipca wyjechałam nad morzę, byłam tam 6 dni. Wyjazd ogólnie był całkiem okej, tylko myślę, że ciągłe smażenie się na plaży trochę męczy i to staje się nudne po dwóch dniach, taaak miałam już dość. Nie no, może przesadzam, nie siedzieliśmy tylko tam, chodziliśmy po mieście, hoho załapałam się na koncert Dżemu! Co prawda nie widziałam ich z bliska, ale słyszałam dobrze, także fajnie :) W ogóle codziennie opychałam się goframi, które były pyszne, z resztą ja uwielbiam gofry, dlatego codziennie je zamawiałam. Przy okazji pojechałam do Niemczech, gdyż był bezproblemowy dojazd do tego miejsca, fajnie zobaczyć jak żyją inni ludzie, czuje się ten inny klimat! :) No ale dobra, o wyjeździe to tyle, bo w sumie nic ciekawszego mnie tam nie spotkało. Co było dalej? Przyjechałam po podróży i kilka razy spotkałam się z Elizą, większość tych dni spędziłyśmy na miejscowym kąpielisku. Niestety, tym razem ja muszę na nią czekać! Ona także pojechała jakiś czas temu nad morze, eh... przez ten czas się zanudzam na śmierć, co prawda wyszłam kilka razy ze znajomymi, ale już chcę, żeby Eliza czym prędzej wróciła. (już w poniedziałek yeyey) I to chyba wszystko, co się u mnie ostatnio działo, myślę, że wszystkie zdarzenia uwzględniłam. Jak sami widzicie moje wakacje są trochę nudne, ogólnie średnio udane. Za rok będzie lepiej! Chyba. Mam nadzieję.
Postaram się pisać częściej posty, mam nadzieję, że ktoś mnie czyta! :p
Obiecuję, że będą się pojawiać już same tematyczne wpisy.
BAJ! ♥

1 komentarz: