hearts for u

hearts for u

piątek, 11 lipca 2014

#1 TAG | 30 faktów o mnie

Cześć wszystkim!

Od samego rana w pełni dopisuję mi humor! Chyba po raz pierwszy tak od dłuższego czasu, mimo ulewy... ja czuję wakacje! Czekałam tylko na ten moment! Taaak :)
DZISIAJ BĘDZIE MÓJ PIERWSZY TAG! yeeeey

#30 FAKTÓW O MNIE

✻ Mam na imię Aleksandra, lecz każdy mówi do mnie: Ola.
✻ Po wakacjach skończę 14 lat i pójdę do II gimnazjum
✻ Uważam, że jestem zbyt niska na swój wiek i chcę szybciej rosnąć :c
✻ Mam starsze rodzeństwo: brata i siostrę...
✻ Niedługo będę miała przemeblowanie w pokoju, yeeey ^^
✻ Mam jedną przyjaciółkę, przyjaźnimy się ok. 5/6 lat ♡
✻ Moim marzeniem z dzieciństwa było...( jak pewnie większości) zostanie sławną osobą.
✻ Bardzo lubię śpiewać i słuchać muzyki
✻ Najczęściej słucham Rock'a (green day, linkin park, nickelback)
✻ Denerwują mnie tzw. "Sezonowcy" -,- 
✻ Nie trawię ludzi fałszywych, zadufanych w sobie i kłamliwych...
✻ Uwielbiam horrory, filmy zagadkowe itp. 
✻ Nie cierpię, gdy ktoś się podlizuje... 
✻ Moim postanowieniem na wakacje jest rozpoczęcie nauki innego języka 
✻ Umiem język rosyjski i angielski
✻ Mam najbardziej uroczego pieska na świecie (suczka)
✻ Jestem przewrażliwiona na punkcie zwierząt. 
✻ Nigdy więcej nie pójdę do cyrku... (ew. bez zwierząt)
✻ Lubię zapoznawać nowych ludzi, choć na samym początku nie jestem zbyt śmiałą osobą, ale jak lepiej zapoznam kogoś i stwierdzę, że ta osoba jest w porządku, to bez krępacji z nią rozmawiam! ;)
✻ Lubię kolory stonowane... biały, kremowy, szary, czarny, ale także bordowy.
✻ Nie jestem 'zwolenniczką' kupowania iphone'ów (:
✻ Aktualnie czytam książkę "Mroczne sekrety" Rewelacyjna! Jeśli oczywiście ktoś lubi czytać coś takiego jak ja: zagadkowe i kryminalne
✻ Mam kota, który jest rozpieszczony <haaaaa> XDDD
✻ Jestem uzależniona od gry: Candy Crush!!! 52 lvl, jest moooc! 
✻ Bardzo lubię jeździć na zakupy! 
✻ Kiedyś często mówiłam przez sen... są świadkowie. 
✻ Piję teraz tylko wodę niegazowaną, mineralną!
✻ MIAŁAM 5 Z MATEMATYKI NA KONIEC TEGO ROKU, tyle wygrać!!! ♥
✻ Nie cierpię fizyki, chemii i geografii, za to bardzo lubię przedmioty humanistyczne :)
✻ Nie lubię sprzątać... ojj nie! 

A więc to byłoby na tyle dzisiaj :)
Może jeszcze coś dodam... 
Obiecuję, że od jutra pojawią się tutaj tylko same tematyczne wpisy, tak jak obiecałam! 
Mam mobilizację i chęć, także spodziewajcie się jutro czegoś nowego.
A teraz uciekam, pa! <3 
 



4 komentarze: