hearts for u

hearts for u

piątek, 4 lipca 2014

Poznaj mnie

Jak zauważyliście, po prawej stronie (-------->) jest krótka informacja o mnie.
Uważam, że to trochę za mało, abyście mnie lepiej poznali, dlatego ten wpis będzie dotyczył mnie.
Jak pisałam, mam na imię Aleksandra, ale znajomi mówią na mnie po prostu: Ola. Mam 14 lat i chodzę do gimnazjum. Interesuję się muzyką, fotografią, dziennikarstwem, sportem...

MUZYKA

Muzyką interesowałam się odkąd pamiętam. Od dziecka lubiłam śpiewać i tak właśnie zostało. Mogę się "rozwijać" w zespole, do którego należę :)
Jeśli chodzi o gatunek muzyczny, to najczęściej jest to Rock. Lubię takie zespoły jak: Green Day, Linkin Park, Nirvava, NickelBack. Zdarza mi się również posłuchać POP'u i REGGAE.

FOTOGRAFIA

Tak dokładnie to fotografią zaczęłam interesować się od momentu, kiedy przejrzałam dość dużo facebook'owych stron o fotografii, ze zdjęciami itp. Kupiłam kompakt, którego używałam całe dwa lata, aktualnie robię zdjęcia z lustrzanki Sony :)

DZIENNIKARSTWO

Jeszcze niedawno myślałam nad tym, aby powiązać swoją przyszłość z dziennikarstwem, teraz... nie jestem pewna i mam co do tego wątpliwości. Mimo wszystko od kiedy sięgam pamięcią- pisanie wypracowań, opowiadań... sprawiało mi naprawdę dużą przyjemność :)

SPORT

Lubiłam, lubię... ćwiczyć i uprawiać różne sporty, nie tylko na lekcji wf'u! Sama dość często robię ćwiczenia z np. Ewą Chodakowską, Mel B... to naprawdę fajna sprawa!

Hm... myślę, że trochę mnie poznaliście, a jeśli macie jakiekolwiek pytania- Napiszcie w komentarzu! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz