hearts for u

hearts for u

piątek, 4 lipca 2014

Coś na start!

Cześć!
Przede wszystkim chciałabym Cię gorąco powitać na moim świeżo-założonym blogu! 
Mam na imię Aleksandra i postanowiłam poprowadzić własną stronkę, która mam nadzieję- będzie dobrym pomysłem.Pewnie rodzi się pytanie: Skąd pomysł na bloga? Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, bardzo lubię przeglądać różne blogi... zarówno te "modowe" jak i "typowo-pamiętnikowe". Pomyślałam, że skoro wiele dziewczyn wzięło się za prowadzenie właśnie takiego bloga, to dlaczego ja miałabym nie spróbować? Zwłaszcza, że to świetny sposób na męczącą nas często tzw. "nudę". Cóż mam jeszcze dodać?

 CO ZNAJDZIECIE NA MOIM BLOGU-
 •Moje zdanie na dany temat
•Moda•Muzyka różnego rodzaju 
•Hobby
•Szkolne życie
•Moje sposoby na....... 
•Moje poradniki
•Moje przeżycia 
•Kulinaria 
•Fotografia 
•Sport, fit
•Książki, recenzje...
I WIELE, WIELE INNYCH...Mam nadzieję, że znajdziecie tu jakiś temat dla siebie i regularnie będziecie odwiedzać mój blog.Zapraszam was do obserwacji mojej strony oraz komentowania.
Buziaki :*


aleksii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz